6 клас

                                             28 березня

Класна робота

ТЕМА УРОКУ: Протилежні числа. Модуль числа.





  

Розв'яжи №983, 987

                                             15 лютого 

Класна робота 

ТЕМА УРОКУ: Розв'язування задач і вправ.

ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ: 

- Числа, що використовують для лічби предметів називають .....

- Числа, що мають цілу і дробову частину називають .....

- Числа, що знаходяться справа від початку координат називають ......

- Від'ємне число завжди менше від .....

- Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій знаходиться ....

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

- Запишіть модуль числа: -18, 49, -65, 0.

Виберіть серед чисел: 13;  0,15; -32; 2/3; 80; 120; -1,5  цілі  додатні. 

Запишіть 5 раціональних чисел.

                                             ПОДУМАЙ                                           

- Яким кольором позначені натуральні числа?
- Яким кольором позначені раціональні числа?
- Яким кольором позначені цілі числа?


РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ:

№1097, №1103, №1105.

РОЗВ'ЯЖИ ОНЛАЙН-ТЕСТ ЗА  ПОСИЛАННЯМ:  

https://matematikatests.in.ua/protylezhni-chysla-tsili-chysla-ratsionalni-chysla-test-35-6-klas/

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Повторити §§24-25. Розв’язати №1059,  №1087.


                                              18 лютого 

Класна робота 

ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота за темою: «Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел».

Виконайте роботу на подвійних листочках за посиланням:

 https://docs.google.com/document/d/1wpmZPMRKxFRDv-grChIeJsCv0O_zfNdu/edit?usp=sharing&ouid=114980169398878596749&rtpof=true&sd=true

                                    18 лютого 

Класна робота 

Додавання раціональних чисел. Властивості додавання.

                                                22 лютого 

Класна робота 

Додавання раціональних чисел. Властивості додавання.

                                              25 лютого 

Класна робота 

Розв'язування задач і вправ.

Самостійна робота.

                        Віднімання раціональних чисел.

                              11лютого 

Класна робота

І. Повторення. Актуалізація опорних знань.       

1. МОЗКОВИЙ ШТУРМ

- Які числа називають додатними?

- Які числа називають протилежними?

- З якої координати починається відлік на 

координатній прямій?

- Що таке модуль числа?

- Яким є модуль додатного числа, а від'ємного?

2.ПРАКТИЧНІ ВПРАВИ

                                   - Розв'яжи рівняння:                                         ІхІ=7;      І-хІ=21;      ІхІ=-5.

 ЗАПАМЯТАЙ!

               

     Щоб знайти відстань між двома точками за їх                                                  координатами, треба:

- додати модулі координат, якщо координати мають різні знаки;

- від більшого модуля координати відняти менший модуль координати, якщо координати мають однакові знаки.

Знайдіть відстань між точками :

1) А|5| і В|3|;         2) С|-2| і D|4|;        3)М |-5| і N |-1|.

ТЕМА УРОКУ:  Цілі числа. Раціональні числа.

ІІ. Вивчаємо новий матеріал.       

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОУРОКУ:


ІІІ. Закріплення.
ІV. Робота з підручником.
№1046, №1049

 11 лютого (2-ий урок)

Класна робота

ТЕМА УРОКУ:  Порівняння раціональних чисел

ОНЛАЙН-ТЕСТ за посиланням:

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

§24,ст.180-183, №1073, №1062, №1055




Онлайн-урок заплановано на 8 лютого 2022 року о 9-30 годин        у програмі Zoom. Посилання знаходиться на сайті Лисичанської гімназії №18 у розділі "Увага!  Дистанційне навчання". Вчитель Юсакова Ольга Петрівна

  8 лютого

Класна робота

І. Повторення. Актуалізація опорних знань.                 

1.Назви серед чисел:  -2; 0; 0,5; 29; -12; 68; -330; 15; -1000 
- від'ємні;                             - додатні.

2. Яка пряма називається координатною?

3. Як побудувати координатну пряму?

4. Що показує координата точки на координатній прямій?

5. Де на координатній прямій розміщують точки, які мають

від'ємну координату? додатну координату?

6. Як визначити розміщення точки на координатній прямій за її координатою?

7. Як визначити ко ординату точки, яку зображено на координатній прямій?

8. Яку координату має початок відліку?

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Тема уроку: Протилежні числа. Модуль числа.

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОУРОКУ.


ІІІ. ЗАПАМ'ЯТАЙ!

- Модуль числа показує, на якій відстані від початку відліку знаходиться дане число на координатній прямій.

Два числа, що мають рівні модулі, але протилежні знаки, називаються протилежними числами.                                           

- Число 0 протилежне до самого себе.

IV. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ.

§23,  сторінки 170-174.

Усно: №№983-986.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

РУЧНІ ЧИСЛА

21

П

35

Л

12

О

18

П

16

Л

14

П

20

О

24

О

27

Л

72

П

35

Л

40

Л

36

О

63

П

40

О

49

П

15

Л

56

О

81

П

56

О

7

Л

          5     

О

6

П

9

Л

8

П

28

Л

10

П

18

О

36

П

24

Л

70

О

25

Л

30

О

54

Л

48

П

42

П

45

Л

42

О

45

П

32

О

56

Л

30

О

48

О

72

П

64

О

 

 

V. ПРАЦЮЄМО З ПРЕЗЕНТАЦІЄЮ.


VI. САМОСТІЙНА РОБОТА.

   Роботу виконати в робочому зошиті. Сфотографувати та надіслати на вайбер: 095-243-28-76.


VII. ЗАКРІПЛЮЄМО МАТЕРІАЛ.



VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

§ 23 (сторінки 170-173 - ознайомитись, правила запам'ятати).  Розв'язати №999,  №1003, №1044


 4 лютого

Класна робота

Тема уроку: Координатна пряма

1. Переглянь відео:


2. Попрацюй з підручником §22 ст.163-165.
Запам'ятай правило: Пряма, на якій позначено початок відліку, одиничний відрізок і напрямок, називається координатною прямою.
3. Робота з презентацією. 



4. Самостійна робота.
Розв'яжи онлайн-тест за посиланням:


5. Домашне завдання:  
§22 ст.163-165. №956, №964, №981




Комментариев нет:

Отправить комментарий